Wednesday, July 17, 2013

Perasaan aku

hampir setahun aku dgn dy banyak rintangan yg aku tempuhi bersama dia...
tapi entah la...kadang-kadang aku asa terasing dari dia...
xtaw lah kenapa aku rasa macam tu...kenapa dy suka cemburu dgn aku??
ye aku taw dulu aku jugak suka cemburu..tapi bila hadirnya dia dlm hidup aku..
aku cuba mengatasi  cemburu aku..bila aku cemburu aku cepat-cepat buang perasaan tu....
lagi aku buang perasaan cemburu lagi dy kuat cemburu..
Ya ALLAH...
lagi dy cemburu lagi aku rsa sedih sebab aku dah terlalu setia dgn dy...xde lelaki lain di tempt dlm hati aku..
hanya dia..tapi kenapa dy mcm tu??bila dy cemburu..cemburu aku dtg balik...bila tgk perempuan tgur dy dlm fb aku kini cemburu semula....aku dh buang perasaan cemburu demi menjga hubungn aku dgn dia...aku nk dia yg terakhir dlm hidup aku...die cemburu aku lyn chat org lain tpi kini dy chat dgn org laen hati aku xcemburu ka???aku juga ingin kebahagiaan mcm org laen...kenapa perlu syak wasangka dgn aku....apa lagi aku perlu buat supaya dy pcya aku xde lelaki laen...
HATI AKU BETUL2 SEDIH!!!!!!AKU ASA MACAM NAK MATI BIAR AKU XDAK SENANG PUAS HATI SEMUA ORANG XPYAH NK SAKITKAN HATI AKU LAGI.....AKU JAGA HATI ORG TAPI ORG XPERNAH NAK FAHAM HATI AKU!!!!KENAPA AKU BOLEH BACA HATI ORG KENAPA ORG XBOLEH FAHAM HATI AKU!!!!!AAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH TENSIONNNNNNNN!!!!!!!