Tuesday, December 25, 2012

ujian

salam kawan2....sory lama sya xupdte blog nieh...sya bz sikit ujung2 bulan nieh lgpon dh dekt final exam dah...sya harap korng semua doakan utk sya ye.... =)
ermm sya bru je kluar  dri hospital ritu sebb hampir seminggu sya xshat asyik mkan je muntah n skit dlm peot....doktor ckp sbb sya nie ade gastrik lps tu peot sya nie sensitif dh bila mkn bnda pedas....jd luka dlm peot...so 4 ari jgk la sya tggl di wad KPJ PERDA....tpi ntah pelbgai dugaan sya hadpi skrg...lps satu2....sya xtw ape sakit sya sebnrnya.....hurm...hari nie pon sya masih asa skit lg.....tpi sya kena kuat sbb nk dkt exam dh xkn sya nak msuk wad lg kn..tpi hal kli nie sya xcita pon dkt kawn2 yg sya xshat....sya xnk lah nnti diorang risaukn sya....kalau sya di takdirkan sya tiada lagi dkt dunia sya harap jika selama nie sya ade wat salah sya minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki....maafkan sya ye kawan...sya syg korg semua sgt2.....thanks ye yg slalu ade disisi sya ketika sush dan seng.....korang jgn nangis plk klu sya dh xde nnti..tpi seriusly sya cakap sya skit sgt dlm peot nie....tpi kli nie sya xnak cita dkt kawan2 sya nk berdiam je bnda nie smpai bila2...sya nk diorng tgk sya sihat selalu...dtg ke kelas dgn senyumn bukn muka yg sakit....sya akan buat sperti tidak sakit...sya xnk diorng risau...love u all......sya harap sakit sya xlah teruk sgt smpai kematian.... =')


No comments:

Post a Comment