Wednesday, February 29, 2012

SeRaBuT

semalam aku kehilangan seseorang dlm hidup aku..

akhirnya sbuah pernatian berakhir juga dengan perpisahan...

luahan aku yg terpedam selama ini terluah juga....

dengn jawapan yg diberikan mmg menyakitkan hati aku....

tapi apa aku blh wat benda dh berlaku...

pergi tetap pergi...

memang mengalir air mata aku ini...

tapi ketika aku sedang nyenyak tidur

wajah seseorang yang pernah aku mencintai dahulu muncul

dalam mimpi tidurku...

tapi kenapa kau hadir dlm tidur di saat aku bersedih...

adakah kau merasainya....

kenapa kau hadir disaat ini...

adakah kau nk wat aku bertmbah tekanan....

Ya Allah aku dah tak tau apa lagi nak wat...

ketika aku mencintai seseorang cinta itu dirampas oleh orang laen...

aku membiarkannya sahaja..

walaupun aku tahu amat pedih bagiku kehilangnya...

kenapa sekarang harus berlaku lagi...

kenapa aku tdk blh menerima mencintai orang yg mencintai aku..

bukakanlh pintu hati aku nie Ya Allah kepada orang yang mencintaiku...

biarlah ini yang terakhir dlm hidupku walaupun bukan dye yg first...

No comments:

Post a Comment