Tuesday, January 3, 2012

now

sekarang aku akhirnya dah tinggal keseorangan...aku wat macam tu aku nak dia bahagia....aku lepaskan dia bukan tidak sayang tapi kerana terlalu sayang aku tak nak dia terseksa hidup dengan aku...aku tak nak tengok dia sedih lagi aku nak dia sentiasa gembira....walaupun aku yang menderita kerana terpaksa meninggalkan dia tapi tak pe lah aku gembira tengok dia bahagia....aku yakin dia boleh bahagia tanpa aq...sekarang dah terbuktikan dekat blog dye tentang aku semua dah tak dew...tak pe aku tak kecil hati...aku memang di jadikan untuk menderita kan....sape lah yang nak sayang aku kan....aku tak sebaik orang lain kan.....tak pe la awk saye nak gi taw awak sye memang sayang awk saya putus ngan awak sebab tak nak tgk awk menangis lagi....keluarga awk pun xsuke kn...xpe lah awk...awk g lh dgn hidup awk..sye rela mcm nie dri disakiti lg....sye mmg di takdirkn utk dilukai utk di sakiti orng yg aq cintai...biarlh asalkn korang bhagia....bg aq....aq dah cukup bhagia tgk org yg aq syg yg teramat sgt bhagia ...trima kasih...kerana penah mencintai sya.....sekarag sya akn mulakn dgn kehidupan bru iaitu single....walaupun hati parah sgt tapi xmengapalh aq akn mencintaimu dri jauh fez.....sya sngkakn sya wt mcm tu fez akn perthnkn cinta fex tpi sya slp andaian upenye fez xperthnkn tpi trima apa sya ckp...fez sya fhm.....terima kasih fez..terima kasih..sya sngkakan fez akn beri sokongn utk sya lupakn AFIQ tapi fez............Ya ALLAH tabahknlah aku.......aq menderita dgn ujian ini YA ALLAH.....apa lgi yg akn berlaku kpd ku ini....ambik lah nyawa ku ini...aku dah xmampu YA ALLAH nk jalani kekecewaan ini....biarlah aku pergi wat selamnya mesti diorang gembira bila aq dh xde nanti...

No comments:

Post a Comment