Thursday, October 6, 2011

Saya SAYANG awk

Hari tu kita gadoh...
Saya main-main...
Awak ingat betul-betul..
x tw nk wt cm na lg..
Lantak awk lah...

Semalam kite berselisih..
Saya wt dono je dkt awk...
Awak pandang saya..
Saya wt dono jgk...
Tapi awk x toleh...
Sebab saya panggil awk dlm hati..
Bodohnya saya..

Awak tegur saya..
Saya wt dono..
Tapi awk xthu happynye saya...
Saya dgr awk cerita...
Awak kata dh jatuh cinta..
Sedihnya saya...

Awak keluar tgk wayang..
Saya pun..
Awak keluar dgn dye..
saya tgk je..

Awak call saya..
Mengacau betul..
Tgh tido la...
Saya lynkn je...
Awak cakap awak dah putus...
Saya senyum sampai ketelinga..
Tapi awk xnmpak..
Saya cakap..

Kesiannya awk...

Hipokrinya saya...

Hari nie ari jd saya...
Tapi awak lupa...
Saya sedih..
Tapi xpe,awak bukannya sesiapa...

Awak minta maaf..
Saya senyum je...
Saya kata xkisah..
Awak belanja tgk national treasure..
Ish x romantiknya...

Tapi best pe...

Saya dapat bunga..
cantik sgt,saya suke...
Tapi xthu spe pengirimnya..
Awak nmpak..
Awak terus blik..

Saya panggil awk..
Tapi awk x toleh..
Saya cuma nk bgtau...

AWAK!!!!!!!!!!!!!!LORI!!!!!!!!!

Saya kejar awak,awk terus jln..
Saya tolak awk..
Awak jatuh...

Saya nmpak lori..
betul-betul depan saya...
Klau ia sempat..
Saya nk bgtau...

Awak....SAYA SAYANG AWAK SELAMANYA....

No comments:

Post a Comment