Thursday, October 27, 2011

10 Jenis Lelaki Yang Patut Anda Tinggalkan

1. Lelaki yang sering mengucapkan kata sayang tetapi tidak mahu atau tidak
bersedia untuk menjalinkan hubungan yang lebih serius walaupun anda sudah mengenalinya sudah bertahun-tahun. Ini bermakna bahawa anda bukan orang yang diinginkannya. Mungkin anda juga tiada di dalam kamus hidupnya.

2. Lelaki yang sentiasa menghubungi anda tanpa mengira waktu. Selalunya lelaki jenis ini akan mengeluarkan kata-kata manis apabila dia sangat memerlukan anda. Tetapi apabila anda memerlukannya dia langsung tidak muncul atau memberi banyak alasan untuk mengelak.

3. Lelaki yang selalu mengajak anda keluar hanya sebagai teman tapi mesra. Kemana sahaja hanya anda berdua. Ibarat merpati dua sejoli dari pandangan orang lain. Malangnya dalam hati lelaki itu tidak terdetik langsung untuk mengisi anda dalam ruang hatinya yang kosong itu. jangan buang masa anda dengan lelaki seperti ini.

4. Lelaki yang sudah mempunyai kekasih hati tetapi tetap mahukan anda. Selalunya lelaki jenis ini mempunyai ramai teman wanita dan hanya mahu memenuhi nafsunya sahaja.

5. Lelaki yang hanya memandang dirinya sahaja yang betul. Pandangan dan apa yang dibuat anda adalah salah. Selalunya ketika menjalinkan hubungan dengan lelaki jenis ini anda sering dimarahi atau ditengking kononnya anda saja yang bersalah dalam sesuatu hal. kadang kala hal yang kecil juga diperbesarkan.

6. Lelaki yang naif dan mementingkan diri sendiri. Selalunya lelaki jenis ini tidak akan faham akan kehendak wanita. Walaupun anda telah berterus terang mengenai sesuatu tetapi dia tetap tidak mengendahkannya. Lelaki jenis ini sering menganggap semua perkara adalah remeh dan selalu mengambil mudah sesuatu perkara.

7. Lelaki yang tidak tahu kehendak dirinya sendiri. Jika lelaki jenis ini tidak mengetahui apa kehendak dirinya sendiri, cuba anda bayangkan bagaimana dia hendak memahami masalah anda jika hidup bersamanya nanti.

8. Lelaki yang tetap akan mengganggu anda. Walaupun sudah diberitahu yang anda terlalu sibuk tetapi lelaki ini tidak memperdulikannya. Lelaki jenis ini selalunya hanya ingin berkepit siang dan malam.

9. lelaki yang suka memburukkan lelaki lain dengan harapan anda akan menjauhi lelaki yang diburukkan olehnya itu. Lelaki jenis ini selalunya kuat cemburu dan akan cuba sedaya upayanya supaya anda tidak akan berhubung dengan lelaki lain. Relakah anda dikongkong oleh lelaki jenis ini?

10. Lelaki yang tidak dapat memberikan layanan yang betul pada wanita. Anda tidak nampak ciri kepimpinan pada lelaki jenis ini. Bagaimana anda mahu sandarkan segala harapan pada lelaki seperti ini nanti?

Wednesday, October 19, 2011

hAtI aQ

hari ini aq btul2 sedih...
dlm keceriaan ku di pagi hari xku sngka sepnts itu aq bersedih..
slps menrima kembali kotak pemberian aq ketika dlu
yg pernh ku pdnya,,,
dirku hanya mengatakn kpdnya jika dh xnk lg kembalikn sja dri membuangnya..
rupa2nya dye btul2 dh xingt aq lg...
sayunya hati aq slps lmht kotak itu...
YA ALLAH sedihnya atiku...
air mata mula berlinangn...
aq kuatkn ati
tpi aq tdk berdya...guruku mata pljrn wktu [rtma sudh msuk..
seperti biasa slps bce doa kmi semua bce ayt hafazn tpi kli nie aq hnya membce dlm hati tiada suara yg keluar dri mulutk
krana aq menhn tangisn yg sedng lara dlm hati ini...
aq thn dri air mata ini mengalir..
selesai memce ayt hafazn
aq duduk di kerusiku
aq merenung keluar tingkp....
aq termenung sbntr mengng nsib ku ini...
air mata ku ingin sgguh mengalir..
tpio dgn kuasa tuhan...
tbe2 sja aq tersedr dri lamunn ku itu..
aq tbe2 terfikir
biarknlh dye
nk wt cm ne dh bukn rezeki aq dgn dye...
maybe ade hikmah di sebliknya
brulh kemurungn ku itu kembali kpd keceriaan ku...
aq kembali tersenyum semula...
aq xkn tewas kerana cinta...
aq msih ade rakn2 yg msh bersma2 dgn aq...
aq msh ada abg2 angkt aq
aq msih ade kak2 angt aq
aq msh ade org di sekeliling aq
n
yg terutma skli family aq
aq akn bngkit semula dlm penderitaan ini..
aq akn buktikn aq mampu berdiri semula
tnpa dye

Tuesday, October 18, 2011

MeNanGiS lAgI

ati yg pilu ini perlu mencri ketenangn...
kenapa aq msih kasih akn dirinya...
sedngkn dye sudh menyakitkn atiku
kenpa aq msih setia bersabr...
kenapa aq jd begini
kenpa aq msih berhrp pdnya
sdngkn dye dh xsyg aq
knp aq lemh begini
knp aq msih setia mennti dye...
sdngkn dye dh bhagia..
knp aq slalu menangis kerana dye...
sayunya ati aq nie mlht pic itu...
dugaan apakh ini kpdku...
ambil lh nyawaku ini...
aq dh xterdaya lg...
melht sengketa di mata ku ini
hilngknlh dye dri mata ku ini....jauhknlh dye dri selisih dgnku lg
skitnya hatiku ini tiada sipapun yg thu diseblik keceriaan ini
betapa deritanya aq
dlm hati ini
dlm keceriaan ku tersembunyi sgla derita aq...
di seblik senyumn ku
penuh dgn kemurungn
tpi aq tidk tunjk semua itu...
aq xnk sesipa pun thu penderitaan aq..
aq xmhu mereka sush hati..
jika aq tiada lg..
maafknlh dosaku ini...
di saat ku di usung dibwa pergi..
sedekahknh lh aq dgn AL-FATIHAH...
iringi aq dgn senyumn mu bkn tangisn mu...
ini yg aq inginkn dri kmu wt kli terakhir...
tiada lg kta maaf
tiada lg jasad ku dihpnmu
yg selma nie kmu skiti
hati ini
tiada lg air mata untuk kmu lht penderitaan ku ini..
tiada lg kta2 dri ku...
tiada lg senyumn ku untukmu
tiada lg ketawa keriangn ku...
tiada lg msg2 dri ku..
tiada lg ucpn dri ku...
ini yg kmu impikn slma ini...
salam syg driku untukmu yg terakhir


bENCi

DI SAAT AQ MELIHAT SESEUATU YG MENYAKITKN HATI AQ
MMG ATI AQ JD MCM DIREMUK-REMUK
OKE FINE....
AWK NK SYE BENCI SGT DGN AWK KN???
DI SAAT INI SYE DH BENCI AWK..
AWK KTE SYE MUNGKIR JNJI...
TPI
AWK LG MUNGKIR JNJI...
MUNGKIR-MUNGKIR SYE
SYE XPERNH KELUAR DGN JANTAN!!!!
AWAK ADE KN KELUAR DGN BETINA LEN???
SO WHAT??
AWK XLEH SLHKN SYE SORG
AWK KENE LIHT DIRI AWK SME DRI AWK KTE SYE SORG
JGN PNDANG KEBURUKKN ORG LAIN JA
TGK DIRI TU SMA SBLOM NK KTA ORG LA....
ANG TU LG MUNGKIR JNJI DRI AQ ANG TW X????
ANG SEDAQ DIRI TU SMA LA
JGN DUK INGT DIRI TU BEK SGT LA...
TLG LA WEI...
AQ SABAR LMA DH ANG TW X
ANG KTA AQ MCM-MCM
YG ANG XTW DIRI ANG TU LG TEROK DRI AQ..
MUNGKIR-MUNGKIR AQ PUN
AQ JUST KWN-KWN MCM TU JA XDE LA NK P KELUAR SMA...
TU BKN DIRI AQ OKE...
AQ ADE MARUAH
AQ ADE OTAK
AQ TW APA JNJI AQ LA BODOH....NIEH CNTIK XBAWK KEMATI LA..
INGT SIKIT
KITA SEMUA BILA-BILA JA LEH MATI
BILABILA MASA JA TUHAN LEH AMBIK KITA...
INGT TU
JGN DUK VERSERONIOK SGT BETINA-BETINA....
INGT SMA AKHIRT
JGN DUK KEJAR SGT DUNIA
DUNIA XBWK MATI
TU LA LEN KALI JGN DUK KTA SGT XSUKA PEREMPUAN GEDIK LAST DPT DKT ANG PEREMPUAN PALING GEDIK!!!
AMBIK ANG...
POMPUAN YG KIKIS DUIT YG ANG DPT...
LEN KLI NK KTA ORG TGK DIRI TU DLU....

kEnApA????

kenapa diri ini masih terbyg wajahmu yg sekian meluapakn ku??
kenapa setiap detik aq terbyg wajahmu??
kenapa setiap saat aq terbyg kebhagiaan kita ketika dhulu???
kenapa aq slalu teringt dirimu??
kenapa bila aq termenung dirimu pasti muncul dlm fikiran aq???
kenapa sush sngt aq nk melupakn mu??
kenapa aq sush untuk menghilngkn cintaku ini??
kenapa aq menangis bila teringtkn dirimu???
kenapa aq merinduimu??
kenapa aq syg kmu???
kenapa mencintaimu lg???
kenapa aq sush untuk melupakn kmu???
apakh perasaan yg masih bertahta di hati ini???
YA ALLAH tlg lah hambumu yg kerdil ini.....
tabahknlh aq untuk menempuhi ujian ini YA ALLAH....
jika dye milikku kekalknlh cinta itu YA ALLAH...
jika tdk lupaknlh aq kepdnya....
tabahknlh aq yg lemah ini YA ALLHAH...
jika dya bukn milikku hilngknlh perasaan rindu itu YA ALLAH....
berilah ku kekuatn YA ALLAH...

Saturday, October 15, 2011

JaNgaN pErNaH mEnYeSaL


first time kite jumpe di makmal fizik...
time tu sye tgh wt wt persembhn ttg aktiviti bio...
awk dtg dgn kwn awk time blik..
awk kcu sye...
mse tu sye msh cple dgn org len..
tpi sye x anggp awk pepun..
sye wt ttg bgaimana susu nie dgn air sabun nie bertindak..
awk bwk lari susu kotak tu..
sye minta awk pulngkn..
tpi awk xnak..
aye suruh ex sye ambilkn..
awk ckp awk xambil...
awk kcu sye lg...
lpas tu awu awk bg...oke sye xksh..
sye mrah awk pun..sye tw awk bergurau...
satu ari awk tnye kwn awk ape email fb sye..
kwn awk pun gtw dkt awk..
awk add sye...sye approve awk sbg kwn..
satu ari awk chat ngn sye..
n sye coment dkt wall fb awk..kite ckp aq ang...
lps tu sye gtw awk nk off9 line sbb nk blik umh..
mse tu sye ade dkt umh tok sye...
awk ckp awk nk tggu sye dpn umh sye..kebetuln kwn awk meniaga dkt2 dgn umh sye..tpi mse tu sye terlewt smpai umh...
sye nmpk awk dh blik..
sye minta no fon awk dkt kwn awk..kwn awk bg..
sye msg awk ckp ai dh blik ke kte nk tggu...
awk ckp sye lmbt sgt blik..
sjk2 tu kite kerp msg..
setiap kli pulng kolh mst awk msg sye gtw sye awk dh blik...setiap saat awk gtw ape awk wt..
awk slalu ambik brt ttg sye..sye xksha awk nk kwn dgn sye pun..
sbb sye time tu dh single..
tpi still kwn dgn ex wlu dh putus
tpi awk xksh..
pada satu saat awk msg sye..
awk tnye pndpt sye..
awk ckp mcm mne klu ade boy nie suke dkt girl nie..ape harus boy tu buat...
sye ckp suruh biy tu gtw pkra sbnr dkt girl tu...
awk kte biy tu takot nk gtw takot gilr tu xleh trima...
sye ckp suruh boy tu try dlu...
tbe2 je awk ckp awk suke sye..awk nk sye jd gf awk...
sye terkejut...sye trima awk sbb sye sye thu awk baik orgnye...
kite kple 21/7/2010...
snjng tu kite xpnh gadoh..
awk syg sgt dkt sye..
time sye msuk hospital awk teman sye..
awk msg sye...
time sye jatuh moto awk ade disisi sye...
awk x gelk pun dkt sye....awk tlg sye..
sye xbg awk gtw dkt kwn2 sye yg sye jth moto..
awk pun xgtw..
awk syg sye sgt2...tpi lps2 tu kite gadoh...
coz awk terbce satu msg...
sye explaian..
awk fhm..
awk minta maaf..
awk pernh brjnji awk xkn tglkn sye wlupun ape2 pun terjdi..
tanggal 3/6 2011 birthay sye...
awk gtw sye awk nk jumpe sye bg hadiah..
sye ckp oke..
sye ajk kwn wt teman..
smpai je ke lokasi..
sye nmpak awk dgn kwn2 awk..sye rase hairn,..
npe rmai sgt..
upe2nye kwn sye pun dh thu rancngn ini nk wt kejutn dkt sye..
sye rse terharu sgt..sye nangis...
awk ckp jgn la nangis..
awk belikn hadiah untuk sye....awk belikn kek..,msti mahalkn semua nie...
pde mse tu kite bhagia sgt..awk suapkn kek uktuk sye...sye suapkn utk awk..
tpi tu hanya tggl kenangn skrg...
selang dua tiga ari..awk ckp awk nk putus..
sye xleh trima kenyataan itu..
sbb awk pnh ckp awk xkn tgglkn sye..
tpi tanggal 18/6/2011 kite putus..
tpi awk jnji awk akn smbung dgn sye lps SPM..
tpi itu xkn berlaku lg....
awk dh btul2 tgglkn sye..
awk ckp awk xkn kembali lg..
lps tu sye msuk hospital...
sye perlu wt pembedahn pg tu..
sye msg kwn ckp yg sye msuk wad n akn wt pembedhn..
sye xtw yg dye gtw dkt awk..
awk dtg jenguk sye..
time tu sye awu je keluar dri wad..
ati sye rase sayu sgt wlupun time tu skit xhbis lg..
tpi ati sye gembira sgt wlupun sye sedih tgk awk dtg..
tpi skrg...
sye tgk awk pun dh rpt dgn kwn awk tu...mmg ati sye bgai di hiris..tpi akn dya..
sye terpksa rela semua ini...
awk dh xsygkn sye lg...
xpe lah awk sye lps nie sye nk pergi jauh dri awk...awk jgn pernh sesakli dtg dkt sye kembali..
awk dh wt keptusn tgglkn sye n xkn kembali dkt sye...
klu sye ditakdirkn mati or skit awk jgn lh dtg melawt sye lg..dgn cra itu sye dh fhm ati awk...
sye btul2 kecewa dgn awk...
awk terpedaya dgn perempuan itu...
sye akui dye mg cntik..
awk xthu dye yg sbnr...
awk g lh dkt dye..itu yg awk inginkn...satu saat nnti sye percya..
awk akn thu jge akhirnya..
yg mna baik yg mna slh yg mna....
SELAMAT TINGGAL SAYANG!!!!....

Friday, October 14, 2011

kNp cinTa PeRlU bEgItU

Knp cinta perlu di utamakn lg dri org lain??
lupakah dhulu sblum kite knl dgn gf kite kite knl dgn kwn kite dhulu....
bila time xde gf mst awk akn cri sye..
bila awk ade gf awk lupekn sye..
awk wt sye mcm tungkul kayu...
tpi xpe sye msh berdiam kn diri xluahkn perasaan skit ati sye dkt awk..
tpi sekian lma sye bersbr dgn awk...
awk semakin melupkn sye...tpi xpelh itu kebhagaian awk dgn dye....
jnji skrg hidup awk bhgia...
sye xkn ggu hidup awk lg semur hidup sye..sye akn menjauhkn diri sye dri awk....
kite dh xde hubungn ape2 lg....
thanks selama nie berkwn dgn sye..ape2 pon hope u happy always...
awk jgn risaukn sye lg..jgn take carekn sye lg..
awk lupaknlh sye untuk slmanya...
awk sabr lg bpe bln je lg awk xkn lht lg muke sye slmnya...hlalkn semuanya....
thanks for everithng....

Tuesday, October 11, 2011

hAtI yAnG tErlUkA

aq xtw npa bila dye tggikn suara aq jd sedih...ase mcm kene hiris pisau je hati aq nie...ase cm nak nangis..npa la aq nie cpt sensitif sgt...aq just ckp brdsrkn apa yg ada dlm hati tu je...ckp slh xckp slh..semua xkene...serius aq xfhm nk wt bnda apa yg dye suke...semuanye xkene...sedihnya................mmg la aq syg dye tpi ntah la...serius aq lbh suke berkwn..bila cole time putus mst nnti xkn jd mcm wktu first2 kenal..mst bermsm muka...dh xberkwn...aq xmw jd cm tu sbb aq syg dye...aq dh kple bnyk kli bila putus je mst dh xberkwn lg jd musuh...aq xmw jd cm tu plk dkt dye suatu hari nnti...lw blh mmg nk berpnjgn tpi kita xtw msa akn dtg lg....ttpi mmg aq mw jd cm tu...aq mmg dh syg sgt dkt dye wlupun kwn2 terdkt je tw aq ngn dye...
tpi tlg la fhm aq sme...aq sedih tw xdak...bkn aq xsyg aq syg tpi jgn la cikit2 nk tggikn suara...aq pun ade perasaan..dh la aq cpt terasa...skli je kene mula air mata nk ngalir...soryy aq xmw angkt fon coz aq sedih sgt n kecik ati sbb tggikn suara...

Saturday, October 8, 2011

dYe miLik oRg LaiN

kecewanya hati wlupun msh menyayangi sbg seorg abg...

entah la knp sayu sgt hati ini bila melht wjhnya....

dosakh aq mencintainya???

tapi apakn daya ia milik org lain bukn milik ku lg....

aq pasrah aq rela melepasknnya demi kebhagiaan org lain....

tapi hati ini tetapi menyayanginya sbg abgku......

ati yg menderita pada hakiktnya....

tpi aq seda upaya tdk akn memperlihtkn wjh yg sayu ini....

thanks pnh hadir dlm diri ini....

Thursday, October 6, 2011

Saya SAYANG awk

Hari tu kita gadoh...
Saya main-main...
Awak ingat betul-betul..
x tw nk wt cm na lg..
Lantak awk lah...

Semalam kite berselisih..
Saya wt dono je dkt awk...
Awak pandang saya..
Saya wt dono jgk...
Tapi awk x toleh...
Sebab saya panggil awk dlm hati..
Bodohnya saya..

Awak tegur saya..
Saya wt dono..
Tapi awk xthu happynye saya...
Saya dgr awk cerita...
Awak kata dh jatuh cinta..
Sedihnya saya...

Awak keluar tgk wayang..
Saya pun..
Awak keluar dgn dye..
saya tgk je..

Awak call saya..
Mengacau betul..
Tgh tido la...
Saya lynkn je...
Awak cakap awak dah putus...
Saya senyum sampai ketelinga..
Tapi awk xnmpak..
Saya cakap..

Kesiannya awk...

Hipokrinya saya...

Hari nie ari jd saya...
Tapi awak lupa...
Saya sedih..
Tapi xpe,awak bukannya sesiapa...

Awak minta maaf..
Saya senyum je...
Saya kata xkisah..
Awak belanja tgk national treasure..
Ish x romantiknya...

Tapi best pe...

Saya dapat bunga..
cantik sgt,saya suke...
Tapi xthu spe pengirimnya..
Awak nmpak..
Awak terus blik..

Saya panggil awk..
Tapi awk x toleh..
Saya cuma nk bgtau...

AWAK!!!!!!!!!!!!!!LORI!!!!!!!!!

Saya kejar awak,awk terus jln..
Saya tolak awk..
Awak jatuh...

Saya nmpak lori..
betul-betul depan saya...
Klau ia sempat..
Saya nk bgtau...

Awak....SAYA SAYANG AWAK SELAMANYA....

Dia Kehilangan Orang yang SANGAT mencintainya

Jangan sesakali hadir dlm hidup seseorang kalau ia hanya akan menghancurkan perasaannya..

Jangan pernah menatap matanya jika semua yang kamu lakukan hanya kepalsuan belaka..

Perkara yang paling kejam adalah membiarkan seseorang jatuh cinta sedangkan kamu tidak mencintainya...

Suatu hari, seseorang yang sedang putus cinta menangis di taman.Datang seorang ahli falsafah bertanya padanya"kenapa kamu menangis?"

Orang itu menjawab,"Aku sangat sedih, kenapa dia meninggalkanku."

Lalu ahli falsafah itu tertawa sambil berkata,"kamu bodoh sekali!"

Lalu orang itu menjawab,"kenapa berkata begitu?Aku sedang putus cinta dan sudah cukup menyedihkan,tak apalah kalau kamu tak mahu memujukku,tapi janganlah mentertawakanku."

"Bodoh,kamu tak perlu sedih kerana seharusnya sedih adalah dia,"kata ahli falsafah.

"Kenapa dia yang bersedih,bukankah dia yang meninggalkanku?"

Kata orang itu,"Kamu hanya kehilangan orang yang TIDAK mencintaimu,tetapi dia kehilangan orang yang SANGAT mencintainya,"jawab ahli falsafah itu.

Jangan tertarik kepada seseorang kerana parasnya,sebab keelokan paras dapat menyesatkan.Jangan pula tertarik kepada kekayaanya,kerana kekayaan dapat memusnah.Tertariklah kepada seseorang yang dapat membuatmu tersenyum.Hanya senyum yang dapat membuat hari-harimu yang gelap menjadi cerah.

(hayatilah kisah ini)

Nikita Willy Kutetap Menanti Lyrics

Meski dirimu bukan milikku
Namun hatiku tetap untukmu
Berjuta pilihan disisiku
Takkan bisa mengantikanmu

Walau badai menerpa
Cintaku takkan ku lepas
Berikan kesempatan untuk membuktikan
Ku mampu menjadi yang terbaik
Dan masih menjadi yang terbaik

Ku akan menanti
Meski harus penantian panjang
Ku akan tetap setia menunggumu
Ku tahu kau hanya untukku

Biarkan waktuku
Habis oleh penantian ini
Hingga kau percaya betapa besar
Cintaku padamu ku tetap menanti

Walau badai menerpa
Cintaku takkan ku lepas
Berikan kesempatan untuk membuktikan
Ku mampu jadi yang terbaik
Dan masih jadi yang terbaik

Ku akan menanti
Meski harus penantian panjang
Ku akan tetap setia menunggumu
Ku tahu kau hanya untukku

Biarkan waktuku
Habis oleh penantian ini
Hingga kau percaya betapa besar
Cintaku padamu ku tetap menanti

Penantian panjang

Ku akan menanti
Meski harus penantian panjang
Ku akan tetap setia menunggumu
Ku tahu kau hanya hanya untukku

Biarkan waktuku
Habis oleh penantian ini
Hingga kau percaya betapa besar
Cintaku padamu ku tetap menanti

Cintaku padamu..
Ku tetap menanti

Meski dirimu bukan milikku
Namun hatiku tetap untukmu

Wednesday, October 5, 2011

tQ sO mUch

thanks kak ANIS AMANINA , kak NYNA FAZIL & abg FAIZ HILMI coz setia mendengr rintihn adk.....
thanks bg adk sokongn....
tanpa kalian maybe adk jatuh skit lg...
adk lemah menempuhi dugaan ini sorg2....adk perlukn kalian....
thanks anggp adk sperti adk kalian sendiri..
syg kakak2 dan abg....
adk harp hubungn kite
semua sentiasa mekar
tidk putus smpai disni
wlu adk nnti dh x kolh situ lg....

<3 <3 <3

untuk B

sejujurnya....
rasa yang ada di dalam hatiku
tak akan hilang
walau badai derita melanda...

sePanjang cinta kita...mcm2 kte harungi bersama....pahit..manis..segalanya....kte juga manusia biasa...xlari dari melakukan silap dan salah...apatah lg sy yang xsempurna..maafkan segala salah dan silap selama ini..bukan niat hati utk melukan hati awk..sy xmmpu..sy xthu..sy xsengaja melukakan hati awk..mgkin kebelakangan ini kite kurang mesra..mungkin btol ckp awk...api cinta kita yang kita rasa dloo x mcm dloo...mgkin sy slh..sy xckup baek..tp izinkan sy tros berusaha menjadi lebih baek..plz awak...berikut adalah resolusi saya:

  1. cuba utk tidak tanya awak mcm2...mmg sikap sy utk dapatkan jwpn yg sy tnya..tp saya akn cube utk xtnye mcm2..tp awk tolong la jwb ap yg termmpu taw..demi sy..plzz... :)
  2. cuba utk mengembalikan "love spark" kite
  3. cuba utk kuruskan badan 8-)
  4. cuba membahagiakan awk setiap masa
  5. cuba utk jaga mulut saya utk tidak sebut mende2 yg wt awak terasa dan sakit ati
  6. cuba utk tidak wat awk merajuk
  7. cuba utk membuat awk senyum setiap hari
  8. cuba utk membimbing awk semampu saya..walaupon saya pon tak sempurna..tp sy cuba semampu sy...
  9. cuba utk menjadi perempuan yang creatif dan tidak membosankan
  10. mencintai awak sepenuh hati sy selamanya
maafkan saya taw..

Tuesday, October 4, 2011

hArI iNI

entah mengapa hati aq ari nie...time bljr n awl2 pg aq happy je tpi bila time dh hbis kls hati aq ntah la....soryy r pd someone aq xlyn tegor angko sbb aq dh xsuke berkwn dgn engko sbb ang xikhlas kwn ngn aq...engko kwn ngn aq just sbb nk dptkn ex aq sdngkn engko thu aq still syg dye....aq xksh ang suka dye pun tpi aq xsuka org kwn ngn aq x iklas....wlupun aq still syg dye tpi kerna korg berdua ati aq skit stg menyebbkn aq benci gila dengn engko2 skali....xpyh engko belakon dpn aq wt baik blkng aq engko buruk2 kn aq....engko rncng pepishn kmi...knp ada manusia seperti engko dlm dunia nie...aq ase engko lbh jaht dri pompuan2 gedik dkt luar sna...engko rse dh cntik sgt pikat2 lelaki lps tu tggl lelaki tu....engko xdk perasaan ka bf engko belnja mcm2 mse engko keluar ngn dye....xkeng budi dye lngsung engo nih....dye syg gila dkt engko engko blh wt dye mcm tu krna nk dptkn ex aq????awt engka JAHAT SGT!!!!!ingt aq suke sgt kwn dgn engko....eeeiii plss r....lntk engko la...smpai bila aq xkn ckp dgn engko..siapa engko pengkiant.....

Monday, October 3, 2011

Kegelapan Mencari Ketenangan

Ya Allah...
Hati hambami ini susah merelakan dia pergi dari hatiku ini...
Ujian apakah ini Ya Allah yang telah kau berikan kepada hambamu ini Ya Allah...
Kasihku kepadanya tidak pernah luntur walaupun sudah tiada harapan untuk kembali kepadanya....
Berikanlah hambamu ini kekuatan Ya Allah...Jika ada jodohku ketemukan kami kembali Ya Allah...
jika tidak ,,lupakanlah aku kepadanya Ya Allah
...
Janganlah seksa hambamu yang kerdil ini Ya Allah...
setiap detik setiap saat ingatanku selalu kepadanya Ya Allah
...
Padamkanlah cintaku ini jika dia bukan milikku Ya Allah..
Kalau dia jodohku mekarkanlah lagi cintaku padanya Ya Allah...
Amin-amin yaroballalamin....

Sunday, October 2, 2011

ketika merinduimu

sayunya hati bila terkenangkn kish yg sudh berlalu...nape org yg kita syg sgt3 n perlukn sgt2 tgglkn kita akhirnya....bsr sgt ke slh aq nie????knp awk snggp tgglkn sye....ape slh sye awk...awk dh jnji lps SPM awk nk smbung blik knp skrg sye dgr ura2 yg awk ade hubungn dgn bdk sekls awk..??sye terkiln sgt bila dpt hu hal tu....sye kecewa sgt2 bila sye dpt thu girls tu hnya kwn dgn sye krna nk tw hal awk dye brkwn dgn sye xiklhas ade perncngn diseblinya...sye kecewa awk....awk happy je ngn dye sye nie mcm org bodo je tggu awk kn....knp awk kejm sgt??dlu awk dh kte yg awk xnk tgglkn sye smpai bila2..awk kte awk syg sye sorg je xde org lain selain sye tpi ape cite skrg....awk tipu sye..sye benci awk....awk snggup luka kn ati sye..awk thu x dye tu suke pemenkn lelaki....org mcm tu pun awk nk berkwn???dye dh rncng sgla2nya..dye buruk2kn sye..awk cye dye....awk sye msh syg awk...love u so much dear..pic awk sentiasa ade dlm dompet sye...knp bila kumbg dh hinggp dkt satu bunga knp perlu tumbuh bunga racun ditepinya???